Foto z dovolené: Černá Nisa

29. července 2018 v 10:57 | Hrašule |  Fotky

Ahoj,
zdravím všechny, možná trochu po delší pauze. Na komentáře se ještě snažím reagovat, ale s články je to už horší. No nevadí, konečně jsem se k tomu dokopala. Byli jsme s přítelem na týdenní dovolené u Liberce, konkrétně v Bedřichově. Proč tohle místo? Chtěli jsme se už dlouho podívat po tomhle krásném okolí a konkrétně v tomhle městě byl přítel před x lety na táboře, takže výběr byl jasný. Já navíc, jsem na nějakém blogu narazila na krásný fotočlánek, kde byla právě přehrada, která byla blízko, takže jsem s výběrem souhlasila. Tuším, že článek jsem našla u Janinky? Pokud jsem to trefila správně, tak moc děkuji za inspiraci :)

Pokud někoho zajímá i vyprávění z dovolené, tak to vezmu od začátku. Rozhodla jsem se ale, že nebudu psát celou dovolenou do jednoho článku, ale pokusím se to nějak systematicky rozdělit podle dní nebo výletů, aby to bylo přehlednější a nebylo toho moc najednou.

Takže první den, komplikace byla trochu už po cestě. Nejsme zrovna z okolí, takže jsme museli napřed dálnicí do Prahy a z Prahy pokračovat na Liberec. No, byl problém se do té Prahy vůbec dostat, protože už před Prahou jsme stáli skoro hodinu ve frontě a popojížděli asi tak po metru. Bohužel, na několika místech dálnice je "údržba" a zúžení do jednoho pruhu -.- Když jsme konečně sjeli z dálnice, tak už to překvapivě bylo v klidu. Nebo alespoň menší fronty, které alespoň jely normálně.
Well, často jsem se divila, jak může být na dálnici tolik bouraček? No, po našem výletu se spíš divím, že jich je tak málo. Lidi jezdí jako hovada a veřte mi, je to ještě slušně řečeno. Nikdo tam neřeší žádnou přednost, každý vjede do levého pruhu i když vidí, že se ho chystá někdo předjet, no prostě katastrofa. Navíc se tam předjíždí náklaďáky, který jedou stejně rychle, takže vytvoří novou frontu a připadáte si jako na šnečích závodech. No neuvěřitelný. Popravdě, byla jsem hodně ráda, když jsme dojeli na místo. Musím teda uznat, že přítel řídí skvěle, ale z ostatních lidí za volantem mám celkem strach..

Měli jsme týdenní ubytování v penzionu "Pod Kostelem" v Bedřichově a hned při příjezdu nás přivítala moc milá a vstřícná paní :) Bohužel jsme měli pokoj bez kuchyně a museli jsme využívat společnou dole, což teda nebyl žádný problém, ale horší to bylo kvůli úklidu. Protože když máte vlastní, necháte si třeba nůž venku, skleničky, atd. Ale tady se muselo hned vše umýt a uklidit, kdyby tam přišel někdo další, kdo chtěl také vařit, tak aby tam nebyl nepořádek. Ale jinak kuchyňka byla krásná, skvěle vybavená a s úžasnou jídelnou *_* Takže za mě bylo ubytování úplně perfektní! :)

První den, kdy jsme přijeli, jsme byli z cesty dost unavení, takže jsme šli jen na procházku po okolí.

Tohle byl kostel víceméně hned za zahradou, kde jsme bydleli.

Socha u kostela, vyřezaná ze dřeva. Hrozně se mi líbila i s tím výhledem v pozadí.

Místní rybník. Na kterém byly kachny, takže pro mě největší úspěch :D

Možná jsem šílená, ale přijdou maximálně roztomilé :D ♥

Vypadaly, že jsou na lidi hodně zvyklé, protože sotva jsme přišli k hrázi, hned k nám přijely jako lodičky a čekaly na rohlík, který jsme bohužel něměli :D

Navíc krásná příroda všude kolem.

Nádherný výhled na všechny strany, musím říct, že já takovouhle přírodu miluju a konkrétně do tohohle města bych se klidně někdy přestěhovala. Ten výhled všude a kopce, to je prostě nádhera. Navíc neuvěřitelný klid, aw, to by bylo něco pro mě. Říkala jsem to příteli, že až budem staří a bohatí a bude nás štvát město, tak se sem stěhujeme :D Ne, teď vážně, tahle dovolená mi zatím přišla ze všech nejlepší. Zatím tedy cestujeme jen po Česku, ale u mě je tohle zatím na 1. místě :)

A tady už je druhý den - výlet na Černou Nisu :) Až mě překvapilo, jak tam mají všechno udržované, tenhle trávník byl zrovna posekaný a vše tam bylo čisté a upravené, možná líp jak nějaké parky.

Tenhle pohled se mi líbil hlavně proto, že mi trochu připomíná tu zatáčku s vlakem z Harryho Pottera :D Ale krása!

A tohle byl jeden z prvních výhledů na hráz a přehradu. Celou cestu jsme neviděli nic, protože jsme šli lesem z Bedřichova a pořád jen z kopce do kopce, až jsme slezli z nějakých kamenů a kořenů a pak najednou woooow ♥ Musím říct, že mě překvapila ještě víc. Těšila jsem se na ni už kvůli fotkám, které jsem našla dřív na internetu, ale tahle přehrada mě vážně dostala. Navíc jsme měli krásné počasí (ano, samozřejmě jsem se spálila), takže úplná paráda :)

Jak u moře. Ale popravdě, foukal tam dost vítr a byla tam celkem zima. Což teda po té cestě v horku, vůbec nevadilo.

Tyhle věžičky mi připadaly naprosto geniální :D Úplně se tam hodí!

Ano, musela jsem všechno vyfotit alespoň 5x, protože "co kdyby". Proto mám také z dovolené 2000 fotek a trvalo mi týden, než jsem se dokopala k tomu, dát je vůbec do počítače.

Další ze série "jako u moooře" :D

To je konec prvního článku, snad se Vám fotky také líbily. Pokud by někdo nevěděl kam na výlet, rozhodně doporučuji! Je to tam kouzelné. Fotky z dalších dní přidám později, ještě tam mám Ještěd, Zoo v Liberci, Josefovskou přehradu, vodopád a protrženou přehradu.

Mějte se hezky a užívejte volno, pokud nějaké máte :)

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Lux Lux | Web | 29. července 2018 v 23:02 | Reagovat

Krásné místo, hlavně, že se Vám líbilo :) Tento kraj je pro mě zatím neznámý...

2 Atunai Atunai | Web | 30. července 2018 v 7:08 | Reagovat

Na Černé Nise to muselo být parádní. Nikdy jsem tam nebyla, ale atmosféra toho místa tak nějak dýchá skrze tvých fotek. Hlavně, že jste si to užili. :)

3 Petra Petra | Web | 30. července 2018 v 20:09 | Reagovat

Nemám slov, fotky jsou parádní, výhled musel být neskutečnej! Ta příroda je nádherná :)

4 Janinka Janinka | E-mail | Web | 1. srpna 2018 v 8:41 | Reagovat

No jo, to jsem asi byla já :-), tuším, že se mi tam tenkrát tak úplně nelíbilo, protože to bylo trochu strašidelný :-D. Ale jinak mám Bedřichov moc rána, na hřbitově vedle kostela leží můj ztracený dědeček, prvorozený tam byl před několika lety na táboře a vůbec, je to kousek místa, který nám ještě nezabrali developeři. A já doufám, že to tak zůstane :-).

5 Džejní Džejní | Web | 5. srpna 2018 v 14:58 | Reagovat

oh, krasne fotky *.*
mne tento rok akosi chyba letne vyletovanie. pocas vikendov som rada, ze si mozem trochu oddychnut od prace a nie este musiet planovat, kedy a kam sa vybrat.

6 Hemitson Hemitson | Web | 5. srpna 2018 v 15:25 | Reagovat

Dálnice jsou strašné. Stačilo mi to dva roky zpět, kdy jsme předjížděli kamion, ten kamion nás musel vidět, ale začal nás vytlačovat do příkopy a snažil se předjet ten kamion předním. No hrůza. Měli jsme smrt před očima. Ještěže je taťka, tak skvělý řidič.

Nádherné fotky!

7 Elle about everything Elle about everything | E-mail | Web | Čtvrtek v 17:34 | Reagovat

Máš moc krásné a kvalitní fotky :) Jinak pro nás z MS kraje je to trošku z ruky, ale ta příroda je vážně nádherná :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.